Saturday, August 22, 2009

SaLAM rAMADhan..


sALAmUALAIK..

Alahamdullilah tahun ni bertemu juga Ramadhan kembali..

Emm..nOthing to express...malam ni nak balik umah..

seronoknya..

harap la balik umah ni dapat isi masa sebaik mungkin..

sebabnya assigment memang menggunung dan berbukit-bukit..

To Aina jazakillahukhairan kathira kejut daku pagi tadi..

huhuhuhu..

ntah la x de pape nak ditulis tapi ape pun..

Harap Ramadhan kali ni lg baik dari Ramadhan sebelumnya..

Apa pun kene tanam azam untuk memperbaik Ramadahnpada kali ini..

x nak berlalu kosong macam 2 je..

kene DELETE dosa-dosa..

kene TOPUP iman dalam diri..

kene REEDEM pahala banyak-banyak..

ok..La..nk sambng wat keje..

jumpe pd post akan datang..


video

Wednesday, August 19, 2009




Salamualaik...huhuhu


kepada abg aman selamat pengantin baru...


jgn perasan diri 2 muda...tahun depan dah nak kawen...


sebenanya sj nk update blog ni..smentara dri tgh semangat..


huhuhu...


nak pifthar...nak p ifthar...


ibu...bapa nak p iftharrrrrrrrr...


huhuhu...dah la DK 1 tak p...


nak p iftharrrr

Monday, August 17, 2009

IndahNya UKhuWAh




Salamualaik...


penat main bola tampar...hahahahaha..penat pe ke bendenye...tukang kutip bola je pon...


emm...tgh duk tgk kekawan men bola tampar...t'ingt kat kak Aimi...huahuahua...rindu la...mcm mn la kak Aimi kat sana skang...dah lama x ym ngn dy...t'ingt masa p konsert ari 2, walaupun kjap je kenal tp rs dah mcm bertahun2 dah knal...


kak saidah..


kak musliha...


kak aimi....


kak isma...


kak fizah...


abg Aman...


Abg Lisam..


Abg RidZ...


huahuahuahuahua rindunyeeeeeeeeeee...


em...Iluvislam nak wat ifthar...huhuhuhu...mesti x leh p...sbab kat umah...parents sure x bg p...


anak kesayangan la katakan...


em...ntah ble boleh join program Iluvislam lg...INSYALLAH..satu hari nanti...


to Aina time kasih sbb memahami keadaan ku...sory x tlg mu ape pon...


tp yg pasti doaku sentiasa bersama mu...
P/S: sory abg lisam, abg Ridz n abg aman..x de gambar la nak letak..huhu

Sunday, August 16, 2009

Kasih ibu n bapa.............




hahahahaha...hari ni dah 2 kali post...


Ya Allah...posting ni khas for beloved parents...


Syukran x terkata buat ibu & bapa sebab bnyk sngt berhabis untuk kakak...


janjiku akan ku study rerajin..


SAYANGGGGGGG IBU N BAPA FILLAH..


mmmmmmmmuuuuuuuuuaahhhhh....

BudaK bAru BelajaR...

Salamualaik....
Alhamdullilah....baru buat blog atas bantuan Aina...hehehehe...
Ahlan
Wasahlan kpd diriku...hehehehehe...Aina jgn lupe jd follower ku...
hahahaha..

Seronok
plak menulis
ni...jeles tgk kwn2 ade blog...teruamanya si Aina
2...

em...Aina tq for
your
taught...

Kepada manusia yang bernama
Aina jgn lupe makan walaupun bnyk
kje..

Dah la awak 2
kecik, x makan kang bertambah kecik plak...
Seronok la plak menulih
ni...huhuhu

Kepada
kawan2ku sekalian
Ahlan Wasahlan....

boring2 singgah la
ea
.....